خرید اقساطی لوازم خانگی در شیراز
خرید اقساطی لوازم خانگی در شیراز

از گذشته تا حال لوازم خانگی اصلی ترین و کاربردی ترین نیاز هر زندگی بوده اند. لوازم خانگی به زندگی زیبایی و نشاط می بخشند. امروزه با توجه به نوسانات قیمت خیلی از افراد توان خرید لوازم خانگی بصورت نقد را ندارند. تعداد اندکی از فروشگاه های لوازم خانگی اقدام به فروش اقساطی کرده اند و با این کار خرید لوازم خانگی را برای عموم مردم به ویژه قشر کارمند و کارگر راحت ساخته اند.

خرید اقساطی لوازم خانگی برای زوج های جوانی که قصد ازدواج و خرید جهیزیه را دارند، نعمتی بزرگ به حساب می آید. در این مقاله قصد داریم فروشگاهی که در عرصه ی فروش اقساطی کالا بسیار پویا و فعال است را به شما معرفی کنیم. فروشگاه اینترنتی بابانوئل یکی از معدود فروشگاه های موجود است که اقدام به فروش اقساطی لوازم خانگی کرده است. این فروشگاه در همه شهرهای ایران قابل دسترسی است و بدون نیاز به حضور در محل و یا رفتن به بازار می توانید به صورت اینترنتی خرید اقساطی خود را انجام دهید. شرایط و مراحلی آسان برای خرید اقساطی در این فروشگاه اینترنتی وجود دارد که در ادامه شرایط خرید اجناس به صورت اقساطی را در این فروشگاه برای شما توضیح خواهیم داد.

خرید اقساطی جهیزیه در شیراز

 

خرید اقساطی جهیزیه در شیراز

سنت دیرینه ازدواج و خرید جهیزیه از گذشته تا حال در کشور ما وجود داشته است. روزانه بسیاری از زوج های جوان به فروشگاه ها می روند و شاید نتوانند جهیزیه خود را به صورت نقد خریداری کنند از این رو به سراغ خرید اقساطی جهیزیه می روند ولی با شرایط سختی که فروشگاه های لوازم خانگی برای خرید اقساطی پیش روی آن ها می گذارند فرصت خرید اقساطی جهیزیه را از دست می دهند. فروشگاه اینترنتی بابانوئل برای زوج های جوان که توان خرید جهیزیه به صورت نقد را ندارند، فروش اقساطی را پیشنهاد می کند. در ادامه به معرفی فروشگاه اینترنتی بابانوئل در شیراز، شرایط خرید اقساطی، مراحل خرید اقساطی و مزیت های خرید اقساطی از این فروشگاه می پردازیم.

 

فروشگاه اینترنتی بابانوئل

فروشگاه اینترنتی بابانوئل از جمله فروشگاه هایی است که اجناسی با کیفیت عالی و قیمتی مناسب در اختیار مردم قرار می دهد. در فروشگاه بابانوئل کمیاب ترین اجناس را هم می توانید پیدا کنید و با ثبت سفارش خود آن ها را دریافت کنید. این فروشگاه با شرایطی که پیش روی شما می گذارد خرید را آسان می کند و شما می توانید با خیالی راحت خرید کنید.

فروشگاه بابانوئل برخلاف اغلب فروشگاه ها که فقط خرید به صورت نقد دارند، علاوه بر فروش به صورت نقدی، فروش اقساطی نیز دارد. این فروشگاه شرایط آسان و راحتی برای خرید اقساطی لوازم خانگی پیش روی مشتریان خود قرار داده است. در ادامه به بررسی شرایط خرید اقساطی می پردازیم.

 

شرایط خرید اقساطی در فروشگاه بابانوئل

به طور کلی سه شرط اصلی برای خرید اقساطی در فروشگاه اینترنتی بابانوئل وجود دارد که شامل:

  1. داشتن دسته چک صیاد بدون برگشتی و فعال
  2. ارائه پرینت حساب دسته چک برای خرید های بالاتر از دو میلیون تومان
  3. واریز حداقل ۲۵ درصد از مبلغ فاکتور به عنوان پیش پرداخت، از طریق سایت و پرداخت ما بقی فاکتور به صورت چک

برای خرید اقساطی در فروشگاه اینترنتی بابانوئل باید طبق مراحل پیش بروید تا سفارش شما ثبت و ارسال شود.

 

خرید لوازم خانگی در شیراز

مراحل خرید اقساطی از بابانوئل

  1. وارد سایت بابانوئل شوید و روی لینک ثبت سفارش و خرید اقساطی کلیک کنید سپس فرم مربوط به اطلاعات را با دقت مطالعه و پر کنید.
  2. وارد پنل کاربری شوید و پس از انتخاب محصول مورد نظر آن را به سبد خرید افزوده، و سفارش را ثبت کنید. بعد از ثبت سفارش خود، پیش فاکتور را مشاهده و مطالعه کنید.
  3. پس از ثبت سفارش شما، حساب جاری شما توسط کارشناسان فروشگاه بابانوئل مورد بررسی قرار می گیرد و به شما خبر بررسی را می دهند.
  4. پس از آنکه حساب جاری شما توسط کارشناسان تایید شد، مبلغ پیش پرداخت محصول و چک ها را به آدرس فروشگاه بابانوئل ارسال کنید.
  5. وقتی که چک های شما را دریافت کردند محصول را برای شما ارسال می کنند.

نکاتی که نباید در هنگام خرید از فروشگاه اینترنتی بابانوئل فراموش کنید این است که گارانتی محصولات بر عهده شرکت های گارانتی کننده می باشد و فروشگاه بابانوئل هیچ مسئولیتی در قبال ضمانت محصولات ندارد. هنگام دریافت سفارش، فرد تحویل گیرنده باید کارت شناسایی معتبر همراه خود داشته باشد.

مزیت های خرید اقساطی لوازم خانگی در شیراز از بابانوئل

فروشگاه بابانوئل در سرتاسر ایران فعالیت می کند و اجناس خود را به همه نقاط ایران از جمله کرج، تهران، یاسوج، شیراز و … ارسال می کند و شما بی هیچ دغدغه ای درباره رفتن به بازار و حمل و نقل، می توانید به صورت اینترنتی خرید کنید. خرید از فروشگاه بابانوئل مزیت های زیادی دارد از مهم ترین مزیت های فروشگاه بابانوئل این است که می توانید اجناس را به صورت اقساط با شرایطی آسان خریداری کنید. یکی دیگر از مزیت های این فروشگاه کیفیت بالای اجناس است و هر محصولی را که مد نظر داشته باشید می توانید در این فروشگاه بیابید و خریداری کنید.

فروشگاه بابانوئل دارای یک بن الکترونیکی به نام نوبل بن است. نوبل بن امتیازی است که با توجه به ارزش و نوع کالایی که خریداری می کنید امتیازی به صورت رایگان به شما می دهند که در خرید های بعدی با استفاده از این بن، تخفیف هایی شامل حالتان می شود. نوبل بن ارزش مالی ندارد تنها یک امتیاز است که به همه مشتریان بابانوئل تعلق می گیرد. هرچه ارزش کالایی که خریداری می کنید بالاتر باشد امتیاز شما بالاتر می رود و در خرید های بعدی تخفیف های بیشتری را دریافت می کنید.

سخن آخر

فروشگاه اینترنتی بابانوئل برای خرید لوازم خانگی و جهیزیه به صورت اقساطی در استان شیراز آماده خدمت رسانی به مردم شریف این استان است. شما می توانید با مراجعه به سایت این فروشگاه و انجام مراحل خرید به صورت اقساطی، لوازم مورد نیاز خود را تهیه کنید و دیگر به فکر کمبود بودجه برای خرید لوازمات و جهیزیه خود نباشید.