برند اسنوا
صفر تا صد اسنوا را با ما بدانید!

امروزه با توجه به بازار رقابتی لوازم خانگی و لوازم برقی شاهد تبلیغات گسترده و همچنین عرضه محصولات شرقی یا غربی زیادی هستیم و گاهی در این بین، تولیدات داخلی تمام تصورات مردم از محصولات ایرانی را عوض می کنند. شاید بگویید برند خارجی بهتر از برند ایرانی است اما ما در ادامه به شما ثابت خواهیم کرد که بسیاری از برندهای داخلی هستند که توانسته‌اند با محصولاتی باکیفیت و ارزان‌ قیمت‌ تر نسبت به رقبای خارجی، علاوه بر افزودن محبوبیت برند خود جایی ثابت در چرخه ی تولید و مصرف داشته باشند. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با یکی از برند های ایرانی که هم محبوب و هم شناخته شده است، آشنا کنیم.

 

بهترین برند لوازم خانگی : اسنوا 

اسنوا (Snowa  ) شرکتی ایرانی است که انواع لوازم خانگی را تولید می کند و جزو یکی از پر طرفدار ترین برند ها در ایران محسوب می شود. با اینکه تنها حدود چهارده سال از تأسیس اسنوا می گذرد توانسته است در بازار تجاری و الکترونیکی ایران و همچنین بازارهای منطقه و صادرات به کشورهای اطراف، حرفی برای گفتن داشته باشد.

ازآنجایی‌که برند اسنوا فقط و فقط از کارشناسان و افراد متخصص برای تحقیق و توسعه محصولات خود استفاده کرده است، جزو بهترین تولیدکنندگان لوازم‌خانگی در ایران می باشد و همچنین باعث افتخار است که بگوییم: ۷۰ درصد از قطعاتی که در محصولات این شرکت استفاده شده اند، ساخت ایران هستند.

 

تولد برند اسنوا در ایران:

اسنوا فعالیتش را در سال ۱۳۸۴ با تولید انواع اجاق گاز و کولر آبی در کارخانه ای واقع در مورچه خورت اصفهان شروع کرد و با استقبال مصرف کنندگان، محصولات دیگری مانند ماشین لباس شویی، یخچال فریزر، اجاق گاز و ماشین ظرف شویی را نیز به خط تولید خود اضافه کرد.

نام اسنوا برگرفته شده از اولین حروف اصلی شرکت « ارکان ساختار نوین ایرانیان » است که این شرکت، از زیر مجموعه های گروه انتخاب محسوب می شود.

 

محصولات اسنوا:

خرید اقساطی محصولات اسنوا

طراحی های منحصر به فرد و استفاده از تکنولوژی روز در تولید محصولات برند اسنوا موجب شده است که جزو بهترین محصولات در ایران و حتی خاورمیانه باشد.

جهت آشنایی بیشتر شما عزیزان، لیست لوازم خانگی اسنوا را ذکر کرده ایم ⬇

🔵 اجاق گاز های اسنوا

🔵 مایکروفر و آون اسنوا

🔵 ماشین لباسشویی 

🔵 یخچال فریزر اسنوا (تک درب، ساید بای ‌ساید، فریزر در بالا و فریزر در پایین)

🔵 تلویزیون اسنوا

🔵 ماشین ظرفشویی اسنوا

🔵 هود و سینک

🔵 جاروبرقی اسنوا

🔵 کولر آبی

که شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت بابانوئل برای خرید اقساطی و نقدی این محصولات اقدام نمایید.

 

کیفیت محصولات اسنوا:

تقریبا تمامی خریداران، به دنبال خرید محصولی با کیفیت بالا و قیمت پایین هستند و از آن جایی که شرکت اسنوا به تعهدات خود پای بند است، تنها محصولات با کیفیت را در بازار عرضه می کند.

مراحل کنترل کیفیت کالا های اسنوا با دقت بالا، توجه ویژه و طبق استاندارد های جهانی صورت می گیرد تا محصولات نهایی بدون مشکل و با کیفیت بالا برای مصرف کنندگان عرضه شوند. پس از اتمام فرآیند تولید، نوبت به تست عملکرد صحیح دستگاه ها می‌رسد. از آن جایی ‌که فرصت تست تک ‌به ‌تک محصولات به دلیل محدودیت زمانی وجود ندارد، به‌صورت رندوم چند دستگاه را انتخاب کرده و از جهات مختلف به طور مثال:  نشت گاز، برق  و… را مورد بررسی قرار می‌دهند. در این مرحله نیز تمامی محصولات پس از بسته‌بندی و ارسال به نقاط مختلف کشور به ‌صورت تصادفی انتخاب‌شده و از نظر معیار ها و پارامتر های حمل ‌و نقل، انبار کردن و عدم آسیب ‌پذیری با اجرای سیستم‌های  SQFEE مجددا بررسی می‌شوند.

شاید برایتان سوال پیش بیاید که اسنوا چگونه کیفیت محصولاتش را تضمین می کند؟ برای یافتن پاسخ خود با ما همراه باشید تا مراحل کنترل کیفیت در اسنوا را با یکدیگر بررسی کنیم 🙂

تمامی محصولات  Snowa )) از جهات زیر کنترل و بررسی می شوند ⬇

کنترل فرآیند تولید و مونتاژ قطعات

کنترل عمر مفید قطعات مصرفی

کنترل عملکرد صحیح دستگاه ها

کنترل نهایی فروش

 

تجهیزات کارخانه اسنوا

تجهیزات-کارخانه-اسنوا

🔘 کارخانه ی اسنوا با دارا بودن تکنولوژی جوش پلاسما برای صفحه‌ های اجاق ‌گاز، پرس‌ های ضربه ‌ای هیدرولیکی ۶۰ تن تا ۱۰۰۰ تن، دستگاه‌ های تراش کاری خم و برش، دستگاه ‌های رباتیک الکترومغناطیس رنگ و لعاب  و… پیشرفته ترین تجهیزات را در ساخت و عرضه ی محصولات خود دارد.

🔘 بخش رنگ کارخانه ی اسنوا با استفاده از روش الکترومغناطیس، زیرسازی قطعات با متریال نانو و به کارگیری بهترین مواد اولیه رنگ و لعاب، بر اساس فرمولاسیون اختصاصی محصولاتی با رنگ زیبا و ماندگاری بالا عرضه می کند.

🔘 لعاب هوشمند با مواد نانو از دیگر مزایای محصولات و دستاوردهای این برند قدرتمند است معمولا این مواد نانو در قسمت داخلی فر اجاق ‌گاز به کار برده می شوند که به این ویژگی خود تمیز کن یا  self-cleanمی گویند و به این معنی است که مصرف کننده لازم نیست اجزا را خودش تمیز کند.

 

💬 آیا محصولات اسنوا صادر می شوند؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بله! شعبه های مختلفی از فروشگاه های اسنوا درکشور هایی ازجمله کره جنوبی، روسیه، ترکیه، چین، ایتالیا، امارات متحده عربی راه‌اندازی شده است که با توجه به قیمت پایین و کیفیت بالای محصولات، هر روزه کشور های زیادی مایل به خرید و عرضه ی این کالا ها هستند.

 

افتخارات اسنوا:

برند اسنوا با کسب گواهینامه های سیستم مدیریت یکپارچه IMS، گواهینامه        ( CE MARKING ) برای صادرات اجاق گاز به اروپا، گواهینامه B.V به منظور صادرات اجاق گاز به عراق و دیگر کشورهای منطقه همچنین دریافت تندیس جشنواره “برندهای برتر محبوب مصرف کنندگان” در دو گروه بخچال فریزر و تلویزیون، توانسته است جزو ۱۰۰ برند محبوب ایران، در دهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران  در سال ۱۳۹۲ شود.

✴ همچنین این برند توانایی تولید روزانه بیش از ۱۵۰۰ دستگاه اجاق ‌گاز ایستاده، ۱۰۰۰ دستگاه کولرآبی و ۱۵۰۰ دستگاه محصولات توکار را دارد.

✴ مشتریان این برند می توانند با عضویت در باشگاه مشتریان، از آخرین محصولات مطلع شده و از تخفیفات شگفت انگیز بهره ببرند.

✴ مجموع افرادی که در این شرکت مشغول به کار هستند به بیش از ۴۰۰۰ نفر می‌رسد.

اسنوا بیش ۱۴۰ نمایندگی اختصاصی و حدود ۱۱۰۰ فروشگاه غیراختصاصی دارد و همین امر موجب شده است که اسنوا تبدیل به یکی از گسترده‌ترین شبکه‌های توزیع در کشور بشود.

 

سخن پایانی

اگر شما هم از افرادی هستید که به ظاهر زیبا، کیفیت بالا و قیمت ارزان اهمیت می دهید، پیشنهاد ما به شما خرید محصولات اسنوا است که شما عزیزان می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی بابانوئل خریدی ارزان و مطمئن را به صورت اقساطی یا نقدی تجربه کنید.