خرید اقساطی جهیزیه
خرید اقساطی جهیزیه

همانطور که بهتر می دانید امروزه وضعیت اقتصادی کشور چندان مناسب نبوده و خرید وسایل خانگی برای جهیزیه برای جوانان بسیار مشکل شده است. چرا که قیمت هر یک از لوازم خانگی به شدت رو به افزایش بوده و مردم دیگر توان پرداخت این قیمت های نجومی را به صورت یکجا ندارند. در چنین شرایطی بهترین پیشنهادی که برای خرید وسایل خانگی وجود دارد، خرید به صورت اقساط می باشد. به همین خاطر ما در این مقاله از سایت بابانوئل قصد داریم در مورد خرید اقساطی جهیزیه آنلاین توضیحاتی را به شما ارائه دهیم.

می‌توان گفت که خرید جهیزیه یک مشکل بسیار بزرگ برای اغلب افراد به حساب می آید. اما دیگر جای نگرانی نیست. بهترین راه حلی که برای حل این دغدغه وجود دارد، مراجعه به فروشگاه هایی است که شرایط را جهت خرید لوازم خانگی به صورت قسطی برای شما فراهم می کند. البته که این پروسه در شرایط خاصی انجام پذیر است. در ادامه در مورد هر یک از آنها صحبت خواهیم کرد.

 

 

خرید اقساطی جهیزیه به صورت آنلاین

  •  سایت بابانوئل این امکان را برای شما فراهم کرده  تا بتوانید به صورت غیر حضوری جهت خرید انواع لوازم خانگی از برندهای روز دنیا اقدام کنید. این موضوع باعث شده تا شما بتوانید در وقت و هزینه ها صرفه جویی کنید و با خیال راحت محصول مورد نظر خود را به صورت قسطی تهیه نمایید. همانطور که گفته شد خرید وسایل خانگی به عنوان جهیزیه به شکل اقساط می تواند تا حدودی شرایط را برای ازدواج جوانان و تشکیل خانواده راحت تر کند. لازم است بدانید که اینگونه خرید می تواند به صورت های مختلفی انجام شود. به طور مثال برخی فروشگاه ها با استفاده از چک یا سفته قبول می کند که محصولات خود را به صورت اقساط به شما ارائه دهند و ممکن است دیگر فروشگاه ها تنها با یک ضامن معتبر راضی به فروش اقساطی لوازم خانگی شوند.
  • در خرید اقساطی بصورت آنلاین یا غیر حضوری الزاما نیاز به ارائه اصل مدارک نیست و میتوان با عکس مدارک ثبت نام نمود ( فروشگاه بابانوئل روشی دارد که حتی نیاز به ارسال مدارک هم نیست و صرفا با یک ثبت نام میتوان خرید اقساطی را نهایی نمود )
  • معمولا در روش های خرید اقساط آنلاین نیاز به ارائه ضامن نیست.
  • در خرید آنلاین فرآیند سریع تر قابل انجام است.
  • عدم محدودیت مکانی و امکان خرید آسان از سراسر کشور
  • عدم محدودیت زمانی و امکان ثبت نام آنلاین خرید اقساطی
  • امکان خرید محصولات بیشتر بصورت یکجا

 

می توان گفت که مزایای فروش یا خرید جهیزیه قسطی به صورت کلی بسیار زیاد هست اما تفاوت هایی در خرید اقساط بصورت انلاین با خرید قسطی بصورت حضوری وجود دارد که به آنها می پردازیم

 

مقایسه خرید لوازم خانگی اقساطی آنلاین با حضوری

باید به شما بگوییم که از دو روش می توان جهت خرید اقساطی جهیزیه اقدام کرد. از جمله این روش ها می توان به آنلاین و حضوری اشاره کرد. در حقیقت هر یک از این روش ها دارای مزایا و معایبی هستند.

به طور مثال شما برای خرید حضوری باید زمان زیادی را صرف کنید و از طرفی هزینه های رفت آمد نیز تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا میکند. همچنین این روش باعث خستگی بیش از حد شما خواهد شد. این در حالی است که شما تنها با چند کلیک میتوانید محصول مورد نظر خود را از هر برندی از سایت بابانوئل به صورت اقساط یا نقد خریداری کنید.

اما از طرفی می توان گفت که خرید حضوری جهیزیه این مزیت را دارد که شما از سلامت وسیله اطمینان حاصل می کنید. چرا که در برخی اوقات ممکن است که دستگاه در باربری دچار آسیب شود. البته مجموعه بابانوئل برای این مشکل راه حل دارد و تمامی محصولات خود را با گارانتی و ضمانت به مشتریان عزیز ارائه می دهد. اما به طور کلی در مورد خرید آنلاین و حضوری باید بگوییم که روش آنلاین دارای مزایای بسیار زیادی است.

 

خرید اقساطی جهیزیه

با توجه به بالا بودن قیمت جهیزیه کامل ، شما می توانید به سه روش زیر جهت خرید اقساطی جهیزیه اقدام کنید‌. این روش ها عبارتند از:

خرید جهیزیه بدون پیش پرداخت

در این روش شما نیازی به پرداخت هیچگونه پیش پرداختی ندارید و می توانید جهیزیه را از دم قسط و با اقساط بلند مدت خرید نمائید.

خرید جهیزیه با چک | خرید اقساطی جهیزیه آنلاین

در این روش با ارائه چک میتوانید محصولات را به صورت اقساطی خرید نمائید.

خرید جهیزیه با کسر از حقوق

در این روش می توانید توسط کسر از حقوق خود ، لوازم خانگی و جهیزیه را بدون نیاز به ضمانت با چک یا سفته خرید نمائید.

خرید جهیزیه بصورت سازمانی

در این روش میتوانید بدون ارائه مدارک ضمانتی و بدون ارائه چک یا سفته خرید خود را نهایی نمائید و مبالغ اقساط از حقوق شما کسر می گردد.

خرید جهیزیه ویژه بازنشستگان تامین اجتماعی

در این روش نیاز به ارائه هیچگونه چک و سفته نمیباشد و میتوان کل مبلغ جهیزیه را از دم قسط و بدون پیش پرداخت خرید نمود.

 

 

سخن آخر

فروش یا خرید لوازم خانگی و جهیزیه به صورت اقساط مانند خرید اقساطی یخچال فریزر و … این امکان را برای افراد فراهم می کنند تا بتوانند در این اوضاع نا بسامان، از شرایط بهتری بهره مند گردند:

  • افزایش قدرت خرید
  • رهایی از تورم موجود
  • خرید آسان محصولات با قیمت بالاتر از بودجه خود
  • پرداخت قیمت محصولات بصورت طولانی مدت و عدم فشار مالی
  • لذت بیشتر از زندگی