خرید اقساطی ماشین ظرفشویی در تهران
خرید اقساطی ماشین ظرفشویی

امروزه با توجه به قیمت های بسیار بالای لوازم خانگی به ویژه لوازم برقی همانند ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال وفریزر و غیره خرید اقساطی می تواند مزایای زیادی به همراه داشته و به افراد کمک کند تا بتوانند توان خرید بیشتری داشته باشند. البته برخی فروشگاه های لوازم خانگی این شرایط را برای خریداران مهیا کرده اند تا بتوانند با پرداخت مبلغ کمی از کل هزینه وسایل و همچنین پرداخت هزینه ای کم به صورت هر ماه، بتوانند وسایل خانگی مورد نیاز خود را خریداری کنند. ماشین ظرفشویی از جمله لوازم خانگی است که بسیار کاربردی بوده و می تواند زحمت شستن ظرف ها را از دوش شما بردارد. ما در این مقاله از سایت بابانوئل‌ قصد داریم در مورد خرید اقساطی ماشین ظرفشویی راهنمایی مفیدی را به شما ارائه دهیم.

 

به طور کلی می توان گفت که خرید اقساط به این صورت است که خریدار بخشی از هزینه کل وسیله را پرداخت کرده و براساس قوانین مختلفی که میان فروشنده و او وجود دارد، می تواند مابقی هزینه در چندین ماه تقسیم کرده و در یک تاریخ مشخص آن را پرداخت کند. لازم است بدانید که خرید و فروش محصولات به صورت قسطی می تواند در شیوه های متفاوتی صورت بگیرد که در ادامه آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم.

 

 

خرید اقساطی ماشین ظرفشویی

 

راهنمای خرید ماشین ظرفشویی

پیش از این که در مورد خرید اقساطی ماشین ظرفشویی صحبت کنیم، بهتر است تا در مورد خرید این وسیله خانگی بسیار مهم، راهنمایی هایی را به شما ارائه‌ دهیم. در واقع شما باید در زمان خرید به موارد زیر توجه کنید:

اندازه

اولین موردی که برای خرید ماشین ظرفشویی در اولویت قرار دارد، اندازه آن است. این فاکتور باید براساس نیاز و حجم ظرف های شما تعیین گردد. به طور مثال اندازه این دستگاه در حالت معمولی، ۶۰ در ۶۰ سانتی متر می باشد. البته که اندازه فضای آشپزخانه و تعداد نفرات ساکن در منزل در تعیین اندازه دستگاه تاثیر بسزایی دارد.

نحوه پیکربندی ماشین ظرفشویی در خرید اقساطی

از دیگر فاکتورهایی که باید برای خرید ماشین ظرفشویی به آن توجه کنید، چگونگی پیکربندی دستگاه است. بدین معنا که باید حتما فاصله میان وسایل مختلف، بایستی حتما در نظر گرفته شود. به طور مثال فاصله میان اجاق گاز و محل قرارگیری لباسشویی را باید پیش از خرید تعیین کنید.

 

مصرف انرژی

توجه داشته باشید که پیش از خرید ظرفشویی حتما به میزان مصرف انرژی آن نگاه بیندازید و تا حد امکان دستگاهی را خریداری کنید که کم ترین میزان مصرف انرژی را داشته باشد. آسان ترین روش برای این کار، توجه به برچسبی است که با رنگ های مختلفی روی بدنه دستگاه درج شده است.

 

مزایا خرید اقساطی ماشین ظرفشویی برای خریدار و فروشنده

 

در ابتدا باید بگوییم که خرید اقساطی ماشین ظرفشویی علاوه بر این که برای خریداران مزایا دارد، برای فروشندگان نیز مزیت های گوناگونی را به همراه دارد، که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

مزیت برای خریدار ماشین ظرفشویی

بدون شک افراد در برخی شرایط ممکن است نیاز ضروری به یک وسیله داشته باشند و از طرفی بودجه کافی برای این کار نداشته باشند. خرید اقساطی این امکان را برای این دسته از افراد فراهم می کند تا بدون این که فشار اقتصادی زیادی به آن وارد شود، با پرداخت مبلغی کم به صورت هر ماه،  بتوانند ماشین ظرفشویی مورد نظر خود را خریداری کنند. این موضوع مسلما مزیت زیادی را به همراه دارد.

برای فروشنده

خرید قسطی ظرفشویی از دو جهت برای فروشندگان مزایا دارد. به این صورت که او می تواند با فروش اقساطی نوعی تبلیغ انجام داده و مشتریان زیادی را به خود جذب کند. از طرف دیگر نیز فروش وسایل از این طریق باعث شده تا فروشنده بتواند سود بیشتری در ازای خرید قسطی، روی محصول ها به دست بیاورد و به درآمد بیشتری برسد.

انواع خرید و فروش اقساطی

همان طور که در ابتدای متن گفته شد، خرید اقساطی ماشین ظرفشویی می تواند به روش های مختلفی انجام شود که این روش ها عبارتند از:

 

  • خرید اقساطی از طریق چک
  • خرید اقساطی از طریق سفته
  • خرید اقساطی بدون چک و سفته
  • خرید اقساطی ویژه بازنشستگان
  • خرید اقساطی سازمانی
  • خرید اقساطی از طریق کارت های اعتباری
  • خرید اقساطی بدون پیش پرداخت

خرید اقساطی روش های بسیار فراوانی دارد که متناسب با شرایط شخص می تواند متفاوت تر و با شرایط مختلفی ارائه گردد که بسته به اولویت ها و ترجیهات شخص می تواند متفاوت باشد.

این شرایط بایستی بر اساس هر شخص بصورت جداگانه برسی گردد و بر اساس شغل و شرایط اعتباری حساب ، اولویت ها و و ترجیهاات و بسیاری موارد دیگر برسی شده تا بتوان بهترین روش خرید اقساطی با کمترین سود را برای خرید ماشین ظرفشویی یا سایر لوازم خانگی انتخاب نمود تا با خیال راحت تر بتوان ماشین ظرفشویی مناسب تری را خرید نمود.

 

البته موارد گفته شده سخت و پیچیده نیست و شما در فروشگاه اینترنتی بابانوئل میتوانید بصورت کاملا رایگان شرایط خود را ارائه داده تا بر اساس شرایط ، اولویت ها و ترجیهات شما ، بهترین روش فروش اقساط ماشین ظرفشویی و یا خرید اقساطی لوازم خانگی یا سایر محصولات خانگی را مشاهده و استفاده نمائید.

برای این کار می توانید در قسمت شرایط خرید اقساطی کلیه شرایط خرید اقساط را مشاهده نموده و در قسمت ثبت نام خرید اقساطی سایت ، ثبت نام خود را نهایی نمائید.

 

 

جمع بندی

خرید اقساطی ماشین ظرفشویی برای افرادی که توان پرداخت هزینه این وسیله را ندارند، بسیار عالی بوده و می تواند توانایی خرید و همچنین قدرت انتخاب محصولات با کیفیت تر و افزایش سود بدلیل حذف نوسانات نرخ ارز و نرخ تورم  را برای آن ها فراهم می کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص، به سایت بابانوئل مراجعه کنید و برای خرید اقساطی از قسمت های شرایط خرید اقساطی دیدن کنید و در صورت تمایل در قسمت ثبت نام خرید اقساطی اطلاعات خود را تکمیل نموده و از خرید قسطی لذت ببرید.

ضمنا در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید یا در ثبت نام مشکلی وجود داشت می توانید با شماره های پشتیبانی بابا نوئل تماس حاصل نمائید تا ثبت نام را برای شما نهایی نمائیم.