لوازم خانگی ارزان
خرید اقساط لوازم خانگی

وضعیت اقتصادی بد کشور و همچنین نوسانات ارز توانایی خرید لوازم خانگی را از خیلی افراد گرفته است. زیرا همان طور که بهتر  می دانید، قیمت وسایلی مانند تلویزیون، یخچال و فریزر ، ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی و غیره به ویژه از برند های خارجی تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا کرده است. از طرفی نیز نمی توان بدون این وسایل زندگی را گذراند. در این میان تنها راهی که برای همه ما وجود دارد، خرید اقساطی لوازم خانگی است. ما در این مقاله از سایت بابانوئل قصد داریم در مورد خرید و فروش اقساطی وسایل خانه به شما اطلاعات مفیدی را ارائه دهیم. چنانچه در مورد  روش های  فروش قسطی اطلاعاتی ندارید، پیشنهاد می شود که حتما در ادامه ما را همراهی کنید.

خرید و فروش قسطی لوازم خانگی توانسته تا حدودی شرایط را برای مردم به ویژه کسانی که قصد خرید جهیزیه را دارند آسان تر کند. خوشبختانه برای این کار روش های متعددی وجود دارد، که از جمله آنها می توان به چند روش زیر اشاره کرد.

  • ü خرید اقساطی ویژه بازنشستگان
  • ü خرید اقساطی بدون پیش پرداخت
  • ü خرید اقساطی با چک
  • ü خرید اقساطی با سفته
  • ü خرید اقساطی بدون چک و سفته
  • ü خرید اقساطی با سود پائین
  • ü خرید اقساطی سازمانی

لازم است بدانید که خرید اقساطی وسایل خانگی علاوه بر اینکه برای خریداران سود زیادی را به همراه دارد، می تواند برای فروشنده نیز یک راه کار برای جلب رضایتمندی مشتریان خود باشد و در واقع کمکی برای خرید آسان تر مشتریان می باشد و باعث می شود در این بازار ملتهب و سرشار از تورم ، مردم بتوانند محصولات مورد نیاز خود را به آسانی تهیه نمایند و با توجه به شرایط اقتصادی خود اقساط آنرا پرداخت نمایند.

 

خرید لوازم خانگی

 

مراحل خرید اقساط لوازم خانگی

در ابتدای متن گفته شد که خرید اقساط لوازم خانگی می‌تواند به روش‌های متعددی انجام شود. که مراحل آن عبارتند از:

 برسی شرایط و طرح های اقساطی

در مرحله اول میتوان شرایط و طرح های اقساطی موجود را از طریق سایت بابانوئل مشاهده و برسی نمود و متناسب با شرایط و ترجیهات خود بهترین روش خرید اقساطی را انتخاب نمود.

ضمنا میتوان تمامی این شرایط را از طریق تماس تلفنی و شنیدن شرایط خرید اقساطی از طریق راه های ارتباطی بابانوئل یا ارتباط مستقیم با کارشناسان بابانوئل ، متوجه شد و طرح و روش خرید اقساطی خود را انتخاب نمود.

 

ثبت نام خرید اقساطی

پس از تعین روش خرید اقساطی در ابتدا بایستی ثبت نام خرید اقساطی انجام گیرد که به آسانی می تواند از طریق سایت بابانوئل و در قست ثبت نام خرید اقساطی صورت گیرد.

در صورتی که در ثبت نام مشکلی وجود داشت یا تمایل داشتید که ثبت نام آنرا پشتیبان های فروش بابانوئل انجام دهند می توان به آسانی و با یک تماس با آنها این مورد را انجام داد.

 برسی و اعتبار سنجی

پس از ثبت نام ، از طریق راه های موجود اعتبار سنجی و یا مدارک ارسال شده برسی گردیده و در صورتی که مشکلی وجود نداشت شخص برای خرید اقساطی تائید می گردد.

ارائه سفته یا چک

پس از تائید شدن مشتری برای خرید اقساط تنها کافیست مدارک ضمانتی همچون چک یا سفته خود را در صورت نیاز ارائه دهد.

برای مشتریان شهرستانی ارسال چک ها از طریق پست برای شرکت بابانوئل امکان پذیر است و در شهرهایی که بابانوئل نمایندگی دارد می توان به آنها مراجعه نمود.

در روشی که خرید اقساطی بدون چک و سفته می باشد نیاز به ارائه این موارد نیست.

 

انتخاب و دریافت محصول درب منزل

پس از دریافت مدارک توسط بابانوئل ، میتوانید لوازم خانگی مورد نظر یا سایر محصولات مورد نیاز را خرید نموده و درب منزل تحویل بگیرید.

 

خرید لوازم خانگی به صورت حضوری بهتر است یا آنلاین؟

این روز ها با پیشرفت تکنولوژی باعث شده تا افراد  اکثر امورات خود را به صورت آنلاین و غیر حضوری انجام بدهند. خرید اقساط لوازم خانگی نیز از این قضیه مستثنی نبوده و می‌تواند به صورت آنلاین یا همان اینترنتی انجام شود. فروشگاه لوازم خانگی بابانوئل این امکان را برای خریداران عزیز مهیا کرده تا بتوانند محصولات مورد نظر خود را به صورت نقد و یا قسطی به شکل آنلاین خریداری کنند.

اما سوالی که برای اکثر افراد در این خصوص پیش می آید، این است که خرید حضوری بهتر است یا آنلاین؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که هر یک از این روش ها ویژگی های مخصوص به خود را دارند اما اگر بخواهیم به طور کلی این دو روش خرید را با هم مقایسه کنیم، می توان  گفت که  خرید اینترنتی جهیزیه به صورت اقساط مزایای بیشتری داشته و زحمت کمتری دارد.

چرا که با این کار هزینه های رفت و آمد حذف  می شود و همچنین دیگر مجبور به گشت و گذار در مغازه های متعدد جهت خرید محصول مورد نظر خود نخواهد بود و امکان خرید اقساطی لوازم خانگی از سراسر ایران نیز میسر می باشد حتی از دورترین روستاهای ایران. خوشبختانه اکثر فروشگاه های اینترنتی نیز کالا را با ضمانت به مشتری ارائه می دهند و در صورت آسیب محصول بتوان آن را تعویض کرد پس دیگر نگرانی برای خرید اقساطی بصورت اینترنتی وجود ندارد.

 

مزایای خرید قسطی لوازم خانگی

خرید اقساط لوازم خانگی مزایای زیادی را به همراه داشته که از جمله مهم ترین  آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش قدرت خرید برای همه اقشار جامعه
  • عدم نیاز به پرداخت یکجای کل مبلغ محصولات خانگی
  • کاهش در هزینه ها با تعویض لوازم خانگی فرسوده
  • سود کردن در خرید خود با توجه به تورم رو به رشد
  • امکان خرید لوازم خانگی با کیفیت تر

 

شما می توانید برای خرید انواع لوازم خانگی از قبیل خرید اقساطی یخچال فریزر ، جهیزیه  و کلیه محصولات دیجیتال جهت کسب اطلاعات بیش تر به فروشگاه اینترنتی بابانوئل‌ مراجعه کنید و از قسمت شرایط خرید اقساطی ، طرح های مورد نظر را برسی نموده و متناسب با شرایط خود اقدام به خرید اقساطی نمائید.