خرید اقساطی گوشی
خرید اقساط گوشی

امروزه گوشی های همراه بیشتر از هر زمان دیگری یکی از وسایل مورد نیاز انسان ها تبدیل شده اند. در واقع تمامی افراد اکثر امورات روزمره ی خود را با استفاده از این وسیله هوشمند انجام می دهند. اگر به بازار نگاهی بیندازیم، متوجه خواهیم شد که تقاضا برای خرید گوشی های مختلف رو به افزایش می باشد؛ اما مشکلی که در این خصوص وجود دارد، این است که نوسانات ارز همچنین اوضاع اقتصادی بد کشور سبب شده تا همه افراد توان خرید گوشی همراه مورد نظر خود را نداشته باشند.در چنین شرایطی فروشگاه ها با ارائه فروش اقساطی این امکان را برای خریداران فراهم کرده تا بتوانند با پرداخت ماهانه مبلغ ناچیز محصول مورد نظر خود را خریداری کنند. ما در این مقاله قصد داریم در مورد خرید اقساطی گوشی اپل اطلاعاتی را به شما ارائه دهیم.

چنانچه برای خرید گوشی همراه این روش را انتخاب کنید، پیشنهاد می شود که حتماً در ادامه با ما همراه باشید. گوشی‌های هوشمند دارای قابلیت هایی هستند که می‌توانند اکثر نیازهای شما را برطرف کند که از جمله آن‌ها می‌توان به وصل شدن به شبکه اینترنت داشتن یک دوربین نسبتاً با کیفیت و غیره اشاره کرد قیمت گوشی های همراه در چند سال گذشته، به دلیل نوسان شدید ارز و همچنین تورم ها، تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا کرده است و این افزایش قیمت همچنان ادامه دارد.  به همین خاطر توصیه می ‌شود که اگر قصد گوشی همراه را دارید، هر چه زودتر اقدام کرده تا مجبور به پرداخت هزینه بیشتر برای محصول مورد نظر خود نداشته باشید. در ادامه به بررسی چند مورد از مزایای خرید گوشی همراه به صورت اقساطی می پردازیم.

آیا خرید اقساطی گوشی مضر است ؟

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که ممکن است با خرید گوشی اپل به صورت اقساط ضرر کنند. به همین خاطر  ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که آیا خرید اقساطی گوشی همراه سود آور است یا مضر ؟  در پاسخ به این سوال باید بگوییم که مهم ترین اصول که در بازاریابی وجود دارد، این است که یک مجموعه برای پاسخ به نیاز مردم راه حل هایی را ارائه می دهد. بنابراین هر شرکت و فروشگاهی با ارائه محصول اقساطی می تواند حسن نیت خود را به خریداران نشان داده و تا حد بسیار زیادی تجربه مشتری کند.

حال اگر از سمت خریدار به این قضیه نگاه کنیم، می توان گفت که این روش خرید چندان زیان بار نیست. این مسئله درست است که شما برای خرید یک محصول به صورت اقساط بایستی مبلغ بیشتری را نسبت به نقدی بپردازید. اما در عوض دیگر مجبور نخواهید بود تا به طور یکجا مبلغ سنگین را پرداخت کرده و دچار فشار اقتصادی شوید همچنین در شرایطی که تورم یک کشور زیاد باشد با خرید اقساطی میتوان از تورم پیشی گرفت و قدرت خرید را افزایش داد.

 

خرید اقساطی تلفن همراه

 

بررسی مزیت های خرید اقساطی گوشی همراه

از جمله مزایای که شما با خرید اقساطی گوشی همراه از آن ها بهره مند می شوید، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 خرید بهترین محصول

زمانی که شما روش اقساطی را انتخاب کنید، به جای خرید یک گوشی ارزان قیمت با کیفیت پایین می توانید بهترین مدل را انتخاب کنید به بیان دیگر خرید اقساطی این امکان را برای شما مهیا می کند تا بتوانید با پرداخت هزینه کم به صورت ماهانه گوشی اپل مورد نظر خود را که همیشه دوست داشت خریداری کنید، داشته باشید.

گوشی را همین الان بخرید و پول آن را بعدا پرداخت کنید

در بسیاری از مواقع پیش میاد که شما نیاز شدیدی به گوشی همراه داشته باشید، اما بودجه شما برای این اقدام کافی نباشد. در چنین شرایطی انتخاب روش قسطی می‌تواند به کمک شما بیاید تا بتوانید وسیله مورد نیاز خود را در کمترین زمان ممکن تهیه کنید.

عدم فشار پرداخت نقدی

بدون شک پرداخت مبلغ بسیاری برای خرید گوشی می تواند از نظر اقتصادی آسیب های زیادی را به افراد وارد کند. این در حالی است که با انتخاب روش خرید اقساطی گوشی شما دیگه مجبور نخواهید بود تا مبلغ بسیار زیادی را به صورت یکجا پرداخت کنید. بنابراین می ‌توان گفت که این روش خرید برای کسانی که دارای بودجه کافی جهت خرید گوشی همراه انتخاب هوشمندانه‌ ای است.

 

کلام پایانی

در این مطلب به بیان توضیحاتی در مورد خرید اقساط گوشی همراه پرداخته شد. شما با استفاده از این روش می توانید هر نوع گوشی را که مورد نظر دارید، خریداری کرده و در مدت زمان طولانی مبلغ آن را پرداخت کنید. همانطور که گفته شد خرید کالا به صورت قسطی برای خریدار و فروشنده مزایای متعددی را به همراه دارد. مجموعه بابانوئل این امکان را برای شما فراهم کرده تا بتوانید جهت خرید انواع لوازم برقی و هوشمند به صورت اقساط اقدام کنید همچنین در صورت نیاز به کالاهایی بغیر از گوشی موبایل هم اقدام نمائید همانند خرید لپ تاپ ، پرینتر ، دوربین و سایر محصولات دیجیتال و همچنین کلیه لوازم خانگی و وسایل جهیزیه. برای مشاهده سایر محصولات می توانید محصولات را از دسته بندی های موجود در سایت بابانوئل چک نموده و در صورت نیاز خرید نمائید.