اجاق گاز صفحه‌ای
مزیت استفاده از اجاق گاز صفحه‌ای

همان‌طور که بهتر می دانید چند سالیست که اجاق گازهای صفحه‌ای جایگزین گازهای معمولی شده و طرفداران زیادی دارند. می توان گفت که این مدل برای کسانی که دارای آشپزخانه کوچکی در منزل خود هستند و فضای کافی برای قرار دادن وسایل مختلف ندارند، گزینه بسیار مناسبی است؛ چراکه گاز صفحه ای بسیار جمع و جور کوچک بوده و معمولا آن را روی یکی از کابینت ها با اپن نصب می کنند. ما در این مقاله از سایت بابانوئل قصد داریم در مورد مزیت استفاده از اجاق گاز صفحه‌ای را برای شما توضیح دهیم. بنابراین در صورتی که قصد خرید این وسیله را دارید اما هنوز مردد هستید، پیشنهاد می شود که حتما در ادامه به ما همراه باشید.

برخی افراد تصور می کنند که اجاق های صفحه ای عملکرد مناسبی نداشته و نسبت اجاق گازهای معمولی، کیفیت پایین‌تری دارند. اما این عقیده کاملا اشتباه بوده و به جرئت می توان گفت که مدل های صفحه‌ای دارای عملکرد بسیار عالی بوده و حتی برخی از آن ها از گازهای معمولی کیفیت بیشتری دارند. چنانچه فکر می کنید که انتخاب شما برای خرید اجاق گاز صفحه ای اشتباه است، باید به شما بگوییم جای نگرانی نیست و شما تصمیم درستی گرفته‌اید. در ادامه ویژگی های این محصولات را مورد بررسی قرار داده تا شما آگاهی بیشتر داشته باشید و در نهایت بتوانید متناسب با فضای آشپزخانه و نیاز خود، اجاق گاز مناسبی را انتخاب کنید.

معرفی اجاق گاز صفحه‌ای

پیش از بررسی مزیت استفاده از اجاق گاز، بهتر است توضیح مختصری در مورد این وسیله خانگی داشته باشیم. همان طور که از نام این گاز مشخص است، به شکل صفحه بوده و می توان آن را بر روی هر سطحی از آشپزخانه همانند اپن یا کابینت نصب نمود. لازم است بدانید که این مدل را با نام گاز رومیزی نیز قرار می گیرند که می توان آن را به صورت روکار یا توکار روی یک میز قرار داد. البته بیشتر افراد ترجیح می دهند که این مدل اجاق گاز را به صورت توکار در آشپزخانه خود قرار دهند. اما چرا این محصول تا این حد طرفدار دارد؟ چرا فروش گاز صفحه‌ای روز به روز در حال افزایش است؟ برای پاسخ این سوالات در ادامه با ما همراه باشید.

اجاق گاز صفحه‌ای

بررسی مزایا استفاده از اجاق گاز صفحه‌ای در آشپزخانه

حال که تا حدودی با این اجاق گاز آشنا شدید، لازم است تا مزیت استفاده از این محصول را مورد بررسی قرار دهیم. از جمله مزایا خرید گاز رومیزی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این مدل دارای اندازه و حجم بسیار کمی بوده و می توان به راحتی آن را جا به کرد. همچنین کوچک بودن گازهای صفحه ای باعث شده تا بتوان از آن در آشپزخانه های کوچک نیز استفاده کرد؛ چراکه فضای بسیار کمی را اشغال می کنند. شما باید خرید یک گاز صفحه ای اسباب کشی راحت تری نیز خواهید داشت.
  • از جمله دیگر مزایا استفاده از این مدل، می توان به وزن سبک آن اشاره کرد.
  • لازم است بدانید که گازهای رومیزی را می توان بر روی هر میزی، کابینت و اپن آشپزخانه نصب کرد. به بیان دیگر مهم نیست که جنس صفحه مورد نظر شما از چه متریالی باشد. زیرا این مدل ها به راحتی روی فلز، چوب و… نصب می شوند.
  • از دلایلی که باعث شده تا فروش گاز صفحه ای روز به روز افزایش پیدا کند، ظاهر زیبا، شیک و منحصر به فرد آن است. در حال حاضر این محصول در مدل های بسیار متنوعی به بازار عرضه می شوند.

 

بررسی معایب خرید اجاق گاز صفحه‌ای

این محصول علاوه بر مزایای بی شماری که دارد، دارای معایبی بوده که عبارتند از:

  • ممکن است حرارت آن نسبت به اجاق گازهای معمولی کم تر باشد. البته این موضوع تنها برای برخی از مدل ها صدق می کند.
  • در صورت نصب اشتباه، ممکن است تکان بخورد و بلرزد.
  • عمر‌ گازهای صفحه ای کم‌ است.

جمع بندی

اجاق گاز صفحه ای جزو پروفروش ترین وسایل خانگی بوده که خرید آن دارای مزایا مختلفی است. این گازها دارای ظاهر منحصر به فردی هستند و سیب زیباتر شدن فضای آشپزخانه خواهند شد. همچنین این محصولات برای فضاهای کوچک نیز بسیار مناسب بوده و می توان آن را رو هر نوع میز، کابینت و اپن نصب کرد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت بابانوئل مراجعه کنید.

 

<<بیشتر بخوانید>>

یخچال دوو دوقلو

ماشین ظرفشویی کنوود